Česká značka NAUT je synonymom pre batohy, tašky a batožinu výrazného designu, ktorý si zakladá na technických materiáloch a prepracovaných detailoch. Prvý produkt NAUT – modulárny batoh – predstavený v roku 2016 definoval základné hodnoty, na ktorých značka stavia – praktický a nadčasový dizajn, hľadanie originálnych a inovatívnych riešení, práca s prémiovými materiálmi a zameranie sa na potreby zákazníka 21. storočia, ktorý nechce robiť kompromis medzi funkčným a štýlovým a žije aktívne v meste, na cestách aj v prírode.
NAUT sa od roku 2018 pravidelne prezentuje na Mercedes-Benz Prague Fashion Week a má za sebou spoluprácu s uznávanými lokálnymi značkami a dizajnérmi ako sú Footshop, Festka, Ján Čierny, Laformela, Petra Ptáčková, Lunchmeat alebo hudobníčka Annet X. K významným zahraničným značkám patrí nemecký výrobca obuvi Trippen alebo japonský výrobca látok Riki Yoshida.
V roku 2019 NAUT debutoval so svojou prvou kolekciou oblečenia a nasledujúci rok predstavil svoju prvú ready-to-wear sériu.